13.12.2017 kommunikatsioonifookusega töötoa esimeses pooles uurisime persoonibrändi ja kommunikatsioonijuhtimise konsultandi Liisi Toomi juhendamisel, miks ja mil viisil peab vabaühendus tänapäeval oma tegevustega online-is nähtaval olema.
Kuidas see erineb digikommunikatsioon traditsioonilisest kommunikatsioonist ning kas kõik see, mis infona me ümber, on ikka autentne ja usaldusväärne. Kiikasime kodulehe, selle olemuse ja veebiliikluse analüütika (Google Analytics) telgitagustesse ning saime teada, kuidas kasutada blogimist oma missiooni elluviimiseks. Samuti vaatasime üle, miks on digiturunduses olulisim termin SEO. Töötoa teises pooles uudistasime erinevaid sotsiaalturunduse kanaleid (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Snapchat), mil viisil sisu luua, mida jagades tähele panna (visuaalide andmebaasid, SEO) ja kuidas mitmes kanalis korraga jagada (Hootsuite), kuidas sotsiaalmeedias tulemusi seada ja lugeda – kui mitu Like-i on piisav, kui üldse? Vaatlesime ka, mis peab organisatsioonis strateegiliselt paigas olema enne, kui sotsiaalmeedia kasutusele võtame ja kuidas kõikide võimaluste seast õige valik teha ja seda siis eesmärki silmas pidades kasutada (sotsiaalmeedia tegevuste kalender).
NB: süvitsi ehk tehniliselt kodulehe teemasse seekord veel ei läinud!
“Olen Persoonibrändi Agentuuri www.persoonibrand.ee, asutaja ja konsultant. Olen kommunikatsiooni juhtinud nii rahvusvahelises, kiiresti kasvavas startupis (ZeroTurnaround), Eestile olulises mäluasutuses (Eesti Rahva Muuseum) kui mittetulundusühenduses. 2011. aastast pakun juhendamist, viin läbi koolitusi ja loon kommunikatsioonistrateegiaid väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, missiooniga juhtidele ning organisatsioonidele. Turundustöös keskendun hea strateegia sisseseadmisele, tööriistade andmisele ja suure pildi loomisele, et organisatsioon saaks ise toimiva kommunikatsiooni paika. Oma juhtimise ja brändingu blogis jagan kasulikke ja kergesti jälgitavaid nippe persoonibrändi kujundamiseks, eneseturundamiseks, õnneliku tööelu ja ka organisatsioonis tulemuste saavutamiseks.”