Vabaühenduste Liit ja Euroopa Parlamendi büroo Eestis kutsuvad vabaühenduste töötajaid tõhusate Meta reklaamide loomise koolitusele 7. märtsil kell 14.00-18.00 Euroopa Liidu Maja I korruse konverentsiruumis (Rävala pst 4, Tallinn). Koolituse viib läbi Karin Kanamäe.
Facebook ja Instagram ehk Meta on üks kulutõhusamaid kanaleid oma sihtrühmani jõudmiseks. Küll aga tuleb Meta reklaame tehes arvestada paljude heade praktikate ja põhitõdedega, et sinu reklaam istuks platvormile nagu üks hea rätsepaülikond ning kõnetaks sihtrühma õigel ajal ja õiges kohas.
Koolituse teemad:
Koolitusel täidame ka praktilise ülesande, mis sõltub registreerunute eelistustest. Valikus on kampaania tehniline seadistamine, kampaania sisu loomine või nende kahe kombinatsioon.
NB! Palun loo endale enne koolitust Meta Business Manageri konto (juhised).
Karin Kanamäe on digitaalmeedia spetsialist ja -planeerija meediaagentuuris Media House ning vabakutseline ettevõttes Digitoimetused. Varasemalt on töötas ta aastaid MTÜ-s Nähtamatud Loomad projektijuhina ja on seal endiselt vabatahtlik tehniline digiturundaja. Tudengina panustas ta Euroopa Tudengite Foorumis (AEGEE) nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil töötubade läbiviija, ürituste korraldaja ja juhatuse liikmena. 2019. aastal osales ta projektis Europe on Track, kus viis Euroopa tudengitele läbi Euroopa Parlamendi valimiste ja noorte kaasatuse teemalisi töötubasid.
Osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine.
PS! Igast organisatsioonist ootame ühte esindajat.
Koolituse korraldamist rahastab Euroopa Parlamendi Büroo Eestis ning see on osa üheskoos.eu algatusest, mis valmistab kodanikuühiskonda ette 2024. aasta Euroopa Parlamendi valimisteks.