Vabakond peab enda maailmamuutvate sõnumite sihtrühmani viimisel võistlema ettevõtete makstud reklaami, bottide, infosõjardite ja ragebaiteritega.
Hiljuti kehtima hakanud Meta (ja Google’i) reklaamipiirangute valguses on väljakutse varasemast veel suurem. Suuresti tuleb toetuda orgaanilistele postitustele – ning jõuda nii võimalikult paljudeni.
Seda, kui hästi üks sotsiaalmeedia postitus levib, mõjutab paari teise teguri kõrval see, kui palju inimesed postitusega suhestuvad ehk sellele pöidla, südame või muu reaktsiooni lisavad, seda jagavad või kommenteerivad. Kui algoritm hindab, et postitus läheb inimestele korda, paneb ta selle levikule ka omalt poolt hoogu juurde ja postitus ilmub omakorda rohkemate inimeste silmade ette.
Lihtne?
Anname järgmise 35 päeva jooksul teineteise postitustele selles konkurentsitihedas metaversumis hoogu juurde!
Teeme sotsiaalmeedia enda omaks! Let’s Make Meta Great (Again)!
Kutsume kõiki kuu aja jooksul aktiivselt vabakonna sotsiaalmeedia sisule hoogu andma. Ja seda just enne annetamistalguid! Et talgunädalal Meta meid eriti aktiivselt inimesteni viiks.
Et aktsiooni pisut põnevamaks muuta, lõime ka erineva fookusega teemanädalad.
Üleskutse kehtib ja on rakendatav kõigil platvormidel, aga eriti just Facebookis ja Instagramis. Meta!